İçeriğe geç

Trendyol Fotoğraf Boyutu Kaç Olmalı

Trendyol fotoğrafları nasıl olmalı?

Trendyol Ürün Fotoğrafçılığı Örneğin, ürünler genellikle beyaz bir arka plan üzerinde fotoğraflanmalı ve görseller net, parlak ve yüksek çözünürlüklü olmalıdır. Ayrıca, ürünün tüm ayrıntılarını ve açılarını gösteren birden fazla fotoğraf çekmek, alıcıların ürünü daha iyi anlamasına yardımcı olur.

Fotoğraf boyutu kaç olmalı?

10×15 cm: Klasik fotoğraf baskı formatı ve en yaygın albüm boyutu. 13 x 18 cm: Düğünler ve özel günler için sıklıkla tercih edilen boyut. Albüm ve masa çerçeveleri için idealdir.

Trendyol görsel yükleme nasıl yapılır?

Trendyol’a resim nasıl yüklenir? “Resim Seç veya Sürükle ve Bırak” butonuna tıklayarak ürününüzün resimlerini tek tek ürün listelerine ekleyebilirsiniz. … “Yeni Resim Seç veya Sürükle” bölümünden Excel kullanarak ürün listelerine yüklemek istediğiniz resmi ekleyebilirsiniz.

Trendyol banner kaç piksel?

Mağaza kapağı, marka logosu ve birden fazla banner için belirtilen Trendyol banner boyutları şu şekildedir: 320 x 320 piksel. Kapak görseli boyutu 2 MB veya daha az olmalıdır. Çözünürlük web için 1200 x 98 piksel ve mobil için 750 x 254 pikseldir.

Trendyol ürün fotoğraf boyutu kaç olmalı?

2.Trendyol E-Ticaret Türkiye’de Trendyol fotoğraflarını yüklerken ve Trendyol fotoğraf boyutlarını ayarlarken aşağıdakileri aklımızda tutmalıyız: Yükleme yönteminiz ne olursa olsun, görselleriniz; Dosya boyutu en fazla 5 MB ve PNG veya JPEG formatında, 96 veya 72 DPI olmalıdır.

Hepsiburada fotoğraf boyutu kaç olmalı?

Hepsiburada’nın ürün görseli boyutları minimum 500 x 500 piksel ve maksimum 2500 x 2500 çözünürlük olduğundan, her ürün için maksimum 5 adet olacak şekilde görselleri buna göre yükleyin. Platform için en uygun boyutlar 1500 x 1500 pikseldir. PNG, JPEG veya JPG formatında olmalıdır.

5 * 7 fotoğraf boyutu ne kadar?

Birlik PhotographyMavi Bebek Albümü 5×7 (13×18) 120s 6257.

16/9 fotoğraf boyutu nedir?

16:9 (1.

10×15 fotoğraf boyutu kaç cm?

8 klasik kart, 10 x 15 cm, mat yüzey. Parlak fotoğraf kağıdına basılmış, 9 x 11 cm, mesaj seçenekleri ve renk seçenekleriyle. 72 mini pola kart, 6 x 9 cm.

Trendyol’a ürün yüklerken nelere dikkat edilmeli?

Trendyol sistemine ürün eklemek için ürünlerin barkodlarının bulunması ve girilmesi gerekmektedir. Trendyol ürün yükleme barkodu yoksa üreticiden talep edilmesi ve üreticilerin GS1 Barkod’dan EAN veya GTIN barkodu alması gerekmektedir.

Trendyol hangi belgeleri istiyor?

Trendyol’da mağaza açmak için gerekli belgeler: El yazısı imzalı Trendyol Satıcı Sözleşmesi, İmza Sirküleri, Faaliyet Belgesi, Ticaret Sicil Kaydı, Vergi Kimlik Numarası, Ticaret Sicil Numarası, Diğer pazaryerlerine veya varsa kendi e-ticaret sitenize bağlantılar 9 Ağustos 2024

Trendyol ne kadar komisyon aliyor?

Diyelim ki sattığınız bir ürünün güncel fiyatı 100 TL. 100 TL’nin üzerinde sattığınız ürün türüne göre %20 komisyon kesintisi olduğunu unutmayın. Bu satıştan elde ettiğiniz kârın 20 TL’sini Trendyol’a komisyon olarak ödemeniz gerekiyor.

Trendyolda görünürlük nasıl artar?

Yüksek satıcı puanına sahip mağazalar Trendyol’daki görünürlüklerini artırır. E-posta bültenlerinde ve mobil uygulama bildirimlerinde ve ayrıca ürün arama sayfalarında görünürlüğü belirler. Yüksek satıcı puanına sahip satıcılar ayrıca pazarlama çabalarından daha fazla yararlanabilir.

Banner ne demek Trendyol?

“Banner”, çevrimiçi reklamcılıkta yaygın olarak kullanılan bir terimdir. Genellikle belirli bir ürünü, hizmeti veya etkinliği tanıtmak için bir web sitesinde veya uygulamada kullanılan bir tür grafik reklamdır. Banner’lar genellikle renkli grafikler, metin ve çeşitli diğer medya öğeleri içerir.

Banner boyutu kaç olmalı?

Banner resim yönergeleri. Metin ve logolar için minimum boyut, güvenli alan: 1235 x 338 piksel. Önerilen boyut (özellikle TV’ler için): 2560 x 1440 piksel. Resimler büyük cihazlarda tüm ekranı doldurur, ancak belirli görünümlerde ve cihazlarda kırpılır. Dosya süslemeleri (ör. gölgeler, kenarlıklar ve çerçeveler) eklemeyin.

Trendyolda görünürlük nasıl artar?

Yüksek satıcı puanına sahip mağazalar Trendyol’daki görünürlüklerini artırır. E-posta bültenlerinde ve mobil uygulama bildirimlerinde ve ayrıca ürün arama sayfalarında görünürlüğü belirler. Yüksek satıcı puanına sahip satıcılar ayrıca pazarlama çabalarından daha fazla yararlanabilir.

Ürün fotoğrafı nasıl olmalı?

Ürün odaklı olmalı ve ürünle ilgili tüm detaylar görünür olmalıdır. Farklı açılardan birden fazla resim olmalıdır. Beyaz bir arka plan kullanırsanız daha net olur ancak ürünün rengine göre arka plan rengini değiştirebilirsiniz. Düz ve düz arka planlar tanıtılan ürünün daha fazla öne çıkmasını sağlar.

Reklam fotoğrafçılığı nasıl olmalı?

Reklam fotoğrafçıları fotoğrafçılık konusunda iyi bir bilgiye sahip olmalıdır. Verilen taslağı ışık, kompozisyon ve teknik materyalleri kullanarak etkili bir şekilde fotoğrafçılık diline çevirme yeteneğine sahip olmalıdır. Yaratıcı beceriler geliştirilmelidir.

Fotoğraf çekerken nelere dikkat edilmeli?

Çıplak fotoğraf çekerken nelere dikkat edilmeli? Modelin rahat olduğundan emin olun. …Modelin gerekli bölgelerini kapatın. …Sahne malzemeleri kullanın. …Karmaşık pozlardan kaçının. …Doğru kamerayı kullanın. …Belirli kavramları belirleyin. …Çekim sonrasında düzenleme yapmaktan kaçınmayın.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Onkoloji Escort